Monday, November 20, 2006

I SEEK YOU.

biraz once durup dururken icq dustu aklıma! kac yuzyillar once acmıstım en son, ama 2 uin'imde aklımdaydı hala. ilki o zaman anlayamadıgım bi nedenle kullanılamaz olmustu, bunun uzerine ben hayatımın o onemli parcasini kaybetmemek icin hemen bi yeni numara almıstım kendime. bilgisayarıma artık yuklu olmadıgından - ki o zamanların uzerinden zaten ne bilgisayarlar ne laptoplar gecti- icq2go yu actım internetten, bikac deneme sonunda şifremi hatırladım, kırmızı cicek yesile dondu, ve ulastım listeme. bi anda karsıma artık gorusmedigim arkadaslarım ve acaba napıodur dediklerimin yanında, su anda msn listemde de olan insanların hepsi alt alta cıkıverdi. baktım baktım durdum bi sure; lise hayatımın fihristi gibi bisi olmus icq listem, o zamanın arkadaslikları orada donmus kalmıs.

benim lise yıllarımdı, benimle birlikte o listede olan herkesin lise yıllarıydı; herkesin online olma saati hemen hemen aynıydı, aksam yemek yenir sorasında herkes yavas yavas ortaya cıkardı, sora da allah ne verdiyse bos muhabbetler baslardı.. bos yanlıs belki, simdi bos gelen o zaman en onemli seydi. olamaz mı? öle tabi. vapur dudugu gibi sesle kırmızı cicek yesile donunce, dunden offline mesajlar gelirdi bikac tane, arkasından liste gorunurdu, ilk dakkadan 3 5 kisiyle konusmaya baslanırdı. sora tok tok tok! diye kapı calıp gelenler, a-ooo! diye mesaj atanlar, dusup tekrar baglanmalar, karsı tarafın yazmasını beklemeler falan da filan da...bide cok onemli bi unsur olarak, hepimizin digerlerine acılan penceresi info'muzun update edilmesi gibi bi durum sozkonusuydu. herkes kendi capında ya birilerine laf sokar, ya ilanı ask eder, ya da kendi capında takılırdı işte. herkesin kendi dunyasi vardı, hepimizin penceresinin rengi aynı olsa da, bugun msn'deki o acaip renkler, desenler, fonlar falan hicbiri icq da henuz bulunmasa da, msn den cok daha karakterli bi programdı icq. renkli elbiseli msn'nin sert mizacli abisi gibiydi... guzeldi...

1 comment:

sidney said...

yazılarına bayıldımm
cok ıcten ve super ifade etmıssın kendınıı