Wednesday, June 13, 2007

15

dokunamadıgın noktalardan gelir hayatın anlamı.

6 comments:

Unknown said...

ne yani hayat yasayamadigin, yapamadigin, tadamadigin ve deneyimleyemedigin seylerden mi ibaret?

egemuga said...

hayır. yasadigin, dokundugun, sahip oldugun hersey seni sen yapıyo,ama dokunamadıkların hep bi adım otede, hep kacıyo, sen hep kovalıyosun ve bakıosun ki hayatının anlamı olmus, ya da en azından aklını kalbini en cok mesgul eden sey haline gelmis.

sahip olduklarımıza alısıyoruz, sahip olamadıklarımıza asık oluyoruz. ve ask aslında tam da hayatın anlamı.
diil mi?

Unknown said...

simdi yaninda olsam alnindan kocaman opmek isterdim. bosuna onca isim ve kendi blogum yaninda seninkini takip etmek icin debelenmiyorum. :) evet, sonuna kadar katiliyorum. yani mantigin dogru, hala dokunduklarimizi ayirmam ben cunku BENim hayatimda beni BEN yapan unsurlar da olmak zorundadir ve dokunduklarim olmalidir ama mantigini anliyorum, ve katiliyorum...

gercekten etrafta bu hislere sahip, bu farkindalik ve duygu yogunlugunda insan mi kalmadi yoksa gizleniyorlar mi, ne dersin? yuregin guzel, cok guzel. paylastigin icin tesekkurler. evrenin buna ihtiyaci var!

sahinbur said...

hayatın anlamı olacak bi soz .. tebrikler0

egemuga said...

uzulerek soluyorum ama benim sozum diil.!
belki buyuyunce kurabilirim bole guzel cumleler.
umutluyum.

gdb said...

ama 15..15