Tuesday, February 4, 2014

-er


sosyal medya ayağına resmimizi, cismimizi, işimizi ortalığa koyup duruyoruz.
sonra densizler sebepleniyo tabi.
kız bütün instagram fotoğraflarımı yürütüp, kendi isminin altına dizmiş sıra sıra.
adı kendi adı, aralarda kendi resimleri, ama onunkilerden çok ben; ayağımdan çiçeğime, ellerimden -ironiye bak ki-stalker'lara yazdığım el yazısı mektuba kadar.
10 dakika sürdü, farkedip sildirmem.
olay koymakta da değil, sildirmekte de.
olay kendinden bu kadar kolay vazgeçip başkasının yerine bu kadar rahat oturabilmekte.
başkasının pis ellerinin, kendi ellerinmiş gibi nasıl kirlendiğini anlatabilmekte.
insan gerçekten hayret ediyo.
benim heryerde yazan work hard, play hard'ı da kendine motto yapmış baktım, 
yazmış sağına soluna,
iyi dedim, belki daha sıkı çalışır, çalmamayı öğrenirsin bundan sonra.

bu bloga da sarmış meğer, bikaç yazı alttaki trenli fotoğrafımı da yürütmüş arada.
o zaman bu güzide mektup da kendisine gelsin;

sen work hard, play hard,
ama ben play harder. 
e izin ver olsun o kadar.







No comments: