Sunday, August 21, 2011

denizce


onun da söylediği gibi kelimeler bazen kifayetsiz gelir, evet gelir ama,
bazen de 'dün tezgaha çıkmış bir su sayacı' olan biten herşeyi anlatmaz mı, tak! diye?


ben seni düşünüyorum seni
hani ilk o günlerdeki gibi
kalbim diyorum kalbim
daha dün tezgaha çıkmış bir su sayacı gibi
aşkı anılar besliyor düşler kadar
bu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktır
sevgi eskidikçe sevgi

günümüz ekmeğimiz, türkümüz
çoluğumuz çocuğumuz
binalar yan yana yükselip gidiyor
vapurların ağzı köpük içinde
uzaklarda ne kapılar açılıyor
trenin biri bir istasyona varıyor
ordan çıkıyor biri

her şey biliyor her şey
sen biliyor musun bakalım
seni nice sevdiğimi?
üstüne titrediğimi?

geldiğimi?
gittiğimi?

hadi!

hayatımın altyazısı,
canım CS.


2 comments:

Anonymous said...

hep yanlış anlıyorum bunları hep, ama olsun hayat yanlış anlayınca güzel.

Anonymous said...

çocuk kandırıyorsun sanki.