Wednesday, February 13, 2013

hangi şarkılardan çıkılmaz?

of!
bunu anlatabilmek için o kadar çok oturdum ki kağıt kalemin başına,
o kadar çok şey geçirdim ki aklımdan,
o kadar çok şarkı dinledim, ve o kadar çok sessizce bekledim ki zaman zaman;
ben hala yapamamışken, hala daha iyisi olabilir diye direnirken,
ve hala bunu anlatabilmek için nedense sadece kendimden ümitliyken,

bugün o satır bir şarkıda geçti.
aslında ne kadar basitti!
hayıflanmadım hiç, bunu ben neden düşünemedim diye.
ve takılmadım hiç cümlenin sadeliğine.
çünkü zaten, şarkılar sadece bunun için yok muydu?
kelimelerin kifayetsiz olduğu zamanlarda, tek emin olduğumuz şey değil miydi şarkıların 'bu kadar' güzel olduğu?


"her şeyden bir şarkı çıkmaz ya
her şarkıdan da çıkılmaz ya
kalbin de ruhun da farkında
hikayen bitmemişti aslında
hakikat neye yarar göz yalansa
bilsen hiç ağlar mıydın sonunda
duyar mı ki, anlar mı sorunca
koca bir an yansın mı karşımda
belki son sabahtır
belki de bahardır
al, aklımı al da, yerine koy zamanı
başka bir karanlık istemem ki artık
rüyadan güzelse
bu aşktır."



yağmurlu bir yaz günü bir şarkının başlattığını, güneşli bir kış günü, başka bir şarkı bitirdi.
artık rahatım. 



No comments: