Thursday, December 11, 2014

older chests


tam 20 sene önce çekilmiş bi fotoğraf. ben varım, başkaları var.
çok fazla şey yok zaten, 20 sene önce ne kadarsak, o kadarımız var. 
bi huzur çökmüş üstümüze, üstümüzde hiçbir şey bilmemenin dinginliği var.
kimbilir kim, elmacık kemiğine makinasını dayayıp çekmiş bizi. 
sıraya girmişiz, poz vermişiz, durmuş, beklemişiz. 
fotoğraf net değil, ama pırıl pırıl anısı.

1 sene önce çekilmiş bi fotoğraf. ben varım başkaları var.
çok fazla şey var etrafımızda, insanlar, içkiler, masalar, sandalyeler. bi gürültü geliyo kulağa uzaktan, hangi şarkı bu desen, bilirsin sanki dinlesen. üstümüzde bi azgınlık var gibi; aceleyle telefonla cekmiş biri, bir saniye sonra herkes devrilecek sanki. fotoğraf net, bizim kafalar değil.
çok net olmaya da gerek yok zaten, yarın kimse hatırlamayacak o anı.


o 20 sene önceki fotoğraftaki herkes, bugün yanımda. 
o 1 sene önceki fotoğraftaki kimse yok buralarda.
artık pek takılmıyorum, uğraşmıyorum da anlamaya.
hayat ne yaptığını biliyordur diyorum,
biz bilmiyor olsak da.










No comments: