Sunday, January 21, 2007




ORDA PAZAR, BURDA PAZAR & HICBIR SEY AYNI KALMAZ DOGRUSU

Bugun butun gun yataktan cikmadim. Hayir marifetmis gibi soylemiyorum bunu. Sabah uyandigimdan beri ayni cd donuo, henuz sikilmadim, sikilacak vaktim olmadi, sikilacak kadar vermedim kendimi ona...lap top kucagimdan inmedi, saclarim bir toplandi bir dagildi, yastigim yarim saatte bir yer degistirmekte hala...yaklasik bir saat ders calismis olmanin verdigi ic rahatligiyla, aklimin ucundan bile gecmio simdi bisiler yapmak...sabah uyandigimda gunesliydi hava, tazeydi, hava kararirken, kar basladi, bembeyaz simdi..
subat 4 yil sonra ilk kez 29 cekti bugun, ben onu kutluorum aslinda...

Ortaokuldaydim, hastalandigim, karnimin agridigi, oksurup tiksirdigim, okula gitmedigim gunlerde boyle olmustum en son...sanki ikimize de kocaman birer miknatis yerlestirilmis gibi, her adimim yataga dogru giderdi, o zaman televizyonun kumandasini kaybederdim yatagin icinde, simdi kalemimi kaybediorum, hatta ararken dikkat etmeye calisiorum hareketlerime, carsafi cizmesin diye...o zamanlarda annem olurdu evin icinde, bisey ister misin diyen, hastaligi keyfe donusturen unsurlardan biri olarak....arkadaslarimi dusunurdum, simdi hangi dersteler napiolar acaba, ben ne kadar sansliyim evimdeyim, kadin programlarini seredip yatiorum yatagimda derdim icimden...simdi hatirladim da, izleyici kitlesi “ev hanimlari” olan televizyon programlari ne buyuk bir gosteriydi o zamanlar benim icin...canli baglantilar, sorulan sorulara dogru cevap verilince hediye edilen caydanlik takimlari, suslu sunuclar, konuk sanatcilar, playback soylenen sarkilar...sonra ogleden sonra olunca, bir sey cokerdi icime, ev mutlulugunun bittigine, arkadaslarimin da eve dondugune, yine ayni seyleri paylasmaya basladigimiza dair ufak bi sikinti, fesatlik, kiskanclik...
Bugun de oyle bi gun...camimi hic acmadim, hic havalandirmadim odami, daginikliktan rahatsiz olmadim, kirliye atmaya bile usendim ayagimdan cikardigim coraplari...pis miyim..hayir, gecici tembellik bunun adi...........bu da gecer......Pazar bitsin yeter.................


Subat 4 yil sonra ilk kez 29 cekti bugun...ben onu kutluorum aslinda.....ve seviorum kendimi kandirmayi hala, sonunda caydanlik seti kazanmayacak olsam da....!





3 sene once, universitenin 2ci sinifinda, bi pazar gunu yazmisim. 3 sene sora, istanbulda, biz pazar gunu buraya koydum.
o zamanlari hatirlayanlarin ozleyecegine emin olarak.

No comments: