Friday, July 13, 2007

kan-ter(k)

ulkeyi terk etmek icin gecerli sebepler arıyoruz.
kimi cehalet ediyo,
kimi kuralsızlık.
kimi icine suruklendigimiz karanlık diyo,
kimi icinden bir turlu cıkamadıgımız kuraklık.

peki ben niye ciddiye alamıyorum bunları?
peki ben neden tek birsey dusunebiliyorum?
peki ben ne zaman boyle oldum?
peki ben ne diyorum?
:
bu nedenlerin gecerliligi herkes icin gorecelidir.
ya baska bir sehire asıksındır,
ya baska bir sehirdeki birine.
herkes baska seyler soylese de,
ask her zaman en gecerli nedendir.

yalan mı?

3 comments:

Unknown said...

ne yalan soliim, katilamicam ama belki asik degilim ondan :)))

egemuga said...

olunca konusalım o zaman:)
gerci bilemiorum herkes olunca benim gibi mi oluyo, o yuzden belki de sadece benim icin gecerlidir bu.
?

Unknown said...

olunca konusuruz :) ama olunca katilabilirim, yani ask herzaman gecerli bi sebep ama TEK sebep degil. tecrubeye dayanarak konusuyorum :))))