Sunday, December 13, 2009

hayatımın kadınları







en son istanbul'a geldigimde,
bu kadınların bi gun bi 5i, ertesi gun obur 5i benim icin herseylerini bırakıp karsıma gectiklerinde,
ben onlara anlatıp, onlar beni dinlediginde,
ben guldukce gulup, durdukca durup, konustukca sustuklarında,
bi kere daha, ne kadar sanslı oldugumu farkettim.
hayatımı ne kadar guzellestirdiklerini farkettim.
beni ne kadar ben yaptıklarını farkettim.
yıllardır, zamanla diil, onlarla buyudugumu farkettim.
ve bi de, onları ne kadar cok sevdigimi farkettim.

iyi ki hep vardınız.
iyi ki hep varsınız.
sizi cok seviyorum.

3 comments:

Anonymous said...

sen yakın ol yeter ki, mesafeler degistirmedi hic birseyi suana dek, bundan sonrada degismez, ama sana ulasabilme sansida varsa arada reddetmek ahmaklik olur.Love.Xein.

gdb said...

seni seviyoruuuuuum(z)!!!!

Unknown said...

=) biz de sansliyiz kiii!!
ustelik sen cok naziksin, hep iskaladik gorusmeyi, becersek de iletismeyi, ama su sonuncu hamlem ile, ucundan azicik da olsa yetisebildiysem 'diger kadinlara' - ki gayet nefisler her biri - =P ne mutlu bana..