Monday, July 15, 2013

change


demin hatırladım;
pencerenin içinde küçük deri bi bavul dururdu.
içinde de kasetler.
o zamanlar, sadece kaset vardı.
birini çok severdim.
karar vermiştim ki, o bitanesi 'benim'.
kimbilir kaç yaz üstüste hep onu dinledim.
ingilizce bilmeden, ingilizce şarkılar ezberledim.

bi de köpeğim vardı.
bütün gün yanında otururdum, toprağın ortasına.
bazen başımı gögsüne koyardım, zaten baksan, onun kadardım.
o zamanlar, sadece köpeğim vardı.

bir de, aynı bu fotoğraftaki gibi bir kumsal vardı.
hep dedikleri gibi, uçsuz, bucaksız.
ya ben küçüktüm, ya kumsal büyüktü, bilemedim.
o zamanlar, oralarda sadece bir kumsal vardı.

sonra o yılları o deri bavula koydular,
kimbilir nereye yolladılar.
müzikler çaldılar gidenlerin arkasından, 
biz selam durduk onlara o bakir kumsallardan. 
ne kaldı dersen elimizde,
onlardan geriye, bi ben kaldım.
bi de bi şarkı; 'benim şarkım'.

"if everything you think you know,
makes your life unbearable,
would you change?"

demin hatırladım dediğime de bakma,
hiç unutmadım. 



1 comment:

Anonymous said...

hiç unutamıyorum, hiç.