Saturday, March 24, 2007

salak oldum bu ilaclar yuzunden. alisik da diilim ki, bunyem sasti bu duruma. bende dedim ki ona, sen insan bunyesisin, insanin basina hersey gelir, atesi de cikar, bogazi da siser, cok abartirsa disi bile duser. alis artik bunlara, kac yasina geldin. o hicbisi demedi tabi, hep ben konusuyorum zaten onun yerine. ama anlasiyoruz, severim keratayi. seviserek evlendik. bole derler ya. hayir hic demezler.

bugun televizyonda, 8349052934939uncu defa hangi film vardi bilio musun? hani kadir inanirla mujdat gezen kardes, mujdat gezen sarkici, param yok pulum yok diye bi sarki soluyo, kadir de futbolcu sora fenere transfer oluyo. bole evlerinde de bi duzenek kurmuslar, babalari hulusi cartman gelince gitar kutusunu kimya deneyine donusturuyolar adam da bunlarla gurur duyuyo da sora foyalari meydana cikio falan. cok enteresan hic sikilmiyorum bi filmlerden ben, gene olsun gene serederim. hatta bugun de farkettim, gerzek gibi de guluyorum konusmalara falan. bide hayat sevince guzel var. aptal kiz koye gelio herkesi mutlu edio, sakat kadini yurutuyo sora kasap manav terzi hepsi sokakta dans ediolar ya hani. o da efsane bi filmdir. dividisi ciksa kesin alirim. ilerde cocuklarimiza serettirirz, bakin biz bunlarla buyuduk diye. yok ya dusundum de, heralde hic hos olmaz. evet vazgectim, almam. alsam da cocuguma gostermem. saklarim. ben oldukten sora bulunsun.

sora bi de mesela, cuma gunu tv da bi programda bi adam cikmis, yaninda bi kiz, obur tarafta da tek basina baska bi kiz, o tek basina baska kiz dio ki, beni kandirdi, benle iliskiye girdi sora da benle evlenmedi gitti buna! adam hic bisi demiyo, millet bu konuyu tartisio filan, sora adam cok sikilmis olcak ki bu muhabetten bi anda, e kizim sende vermeseydin o zaman 10 sene! dedi. bana gelen kallarin kat sayisi cogaldi bu noktada. sora ismail turut aldi mikrofonu, senin baska ne hazinen var niye onu kocana saklamiosun da veriosun baskasina! diye cigirdi. kiz cok utandi. bende olsam bende utanirdim. obur kiz hic utanmadi ama, dedi ki ahmet (attim ismini afise olmasin ayip) benden hic ole bisi istemedi dimi ahmet ben onla evlenicem kendimi ona sakliyorum. bende aferim dedim burdan kendisine. saklasin kendisini. hatta o kadar iyi saklasin ki sora saklandigi yeri unutsunlar, hic bulamasinlar. amin.

bak simdi eglencenin anahtarini acikliyorum. simdi televiziyada zap yaparkene her kanalda ayni sureylen durulur. misal 3 saniye. sora digerine gecirlir, sora digerine, boyle gider. her kanaldan duydugun seyler kafada alt alta yazilir, sora cumle artik nerde bittiyse okunur. mesela ben simdi yaptim, sole bisi cikti, "avrupa standartlarinda adam gibi adam, 2008de sona erecek". ne kadar eglenceli dimi? butun minibuscu meslektaslarima cok tesekkur ediyorum. yok bunun tamami tek bi kanalda soylendi su anda. fokus tivide. ayni tivide pinar altug da var su anda, masalahh at gibi kadin, ne uzun, sayesinde programin dekoru gorunmuyo, safi kendisi. keske para harcamasalarmis dekora filan. gerci belki de harcamamislardir, dekor yoktur, gormuyoruz ya, atmiyalim.

cok eskilerden cok guzel bi goruntu geldi aklima bi anda. gece ruyamda gelseydi, goruntu diil kabus olurdu ama neyse. simdi terete zamani, bir baska gece hayatimizn tek atraksiyonuyken, ebru gundes bi gece ben tanri misafiriyim adli parcasiynan evlerimize konuk olmustu ( hemde kiz tanri misafiriyim diye aglak aglak gelmis, acmasak kapiyi cok ayip ederiz). neyse. bu bole uzun siyah bi elbiyse giymis, ustunde ne var hatirlamiorum ama tam bole omzunun ustunde bi gul var, ama allah seni inandirsin oooo kadar buyuk bi gul ki, kizin yuzunun butun yaninda bu gul duruyo. simdi annatamadim tabi, ama bak sole dusun, gul o kadar buyuk ki, bole kizin yuzunu sol taraftan resmen ittiriyo, bole soldan soldan yuzu burusmus kizin. sor bana bak yaparim size reel hayatta bu sahneyi. aksam aksam gelmis kiz, yuzunun sol tarafi gul, ben tanrriggg misaafiriiiryiiimm diyo. insan acir da alir iceri, cikarir o gulu, kurtarir kizi bu zulumden. ayip ama. hadi dagilin simdi.

annem simdi dedi ki sen blog yazarken ki leri de leri ayri yazio musun. bende dedim ki, gelirse. ne demek gelirse, o gelmez, sen getiricen. ama hastayim ben halim yok. su anda agriyan noktalarimi saysam, bi insanin vucudunda kac nokta agiriyabilir, bunun cevabini bulabiliriz. zekice bi cumle kurdum, bakalim anlayabilicek misin. ben kendim kurmasam, anlamazdim mesela. olur ole arada.

hadi ben makarna yiim.

1 comment:

Unknown said...

:))) alemsin ya :) senin canin cok sıkılmış bunu yazdigin gece belli :))

param yok sak sak sak, pulum yok sak sak sak, hicbiri olmasin ziyani yok sak sak sak gibi birseydi ahahah, hala gulerim ben de ya! nasil bir arada kalmis jenerasyonuz biz ya :)