Saturday, September 1, 2012

büyükadam değil fresk




rüyalarımı anlatmayı sevmem.
hele rüya dinlemeyi, okumayı hiç sevmem. acaip sıkılırım. 

ama 2 gece önce bi Dila'nın evlendiğini, bi de Kaan'ın yeni bi ev aldığını gördüm rüyamda.
aman allah o ne düğün, ve o ne ev, ne freskler, ne renkler. 
ikisine anlattım rüyalarımı, o kadar gerçekti ki aslında herşey, bilmeleri gerekiyodu. 
bütün gün de o güzel renkler ve şenlikler döndü beynimin içinde.

dün gece ama, yine o büyük adamı gördüm rüyamda.
ara ara oluyo, ara ara görüyorum onu, bilmiyorum kim ama, yolda görsem tanırım.
çok büyük,  cok büyük bi adam. korkutuyo beni.
yattığım yatakta yanımda gördüm hatta, sonra kalktı içeri geldi benimle, ben tedirgin, telefonumu ararken fellik fellik, -sanki napıcaksam telefonla?-koltuğun arasına sıkıştığını gösterdi bana. 
iyi mi kötü mü karar veremediğim büyük adam, çok korkuttu beni yine dün gece. 



No comments: