Monday, February 12, 2007






İTALİANA VERA!
bole nası diim karısık bi seyahat oldu bu. italya ya, illa ki bi karışıklık olucak dimi. kayağa diye gittik, en son milano trenine koşturuyoduk, ne işimiz varsa oralarda. beni daha buralardan kaldırıp ispanyalara sürüklemeye çalışan isteğim tabi ki italya içinde de gösterdi kendini, duramadım yerimde; e yanımda da gökçe, ne saçmalık varsa yapar ya benle, kenimizi 12 saatte 4 şehir aşarken bulduk sonunda. güzeldi ama, değdi hepsine!
5 gun kaydık kaymasına ama hakkını verdik mi bilemem! oglen 2ye kadar kayıp sora ay cok yorulduk bence bi hot chocolate içelim diye kendimizi 4500 metreden 2000 metre yükseliğe, şu acaip renkteki gokyuzunun biraz daha altındaki bi cafeye atıp, gülüp gülüp biraz daha gülmekle geçti o ilk 5 gün. onları da içtikten sora o günkü görevimiz bitti ya, akşam yemeğine kadar da olası her türlü saçma sapan diziyi, yarışmayı, programı serettik tv'da, italyancamızı geliştirdik. akşam yemeği saatinde de, yemek ne olursa olsun şarabımızı içtik, arkasındanda dünyanın en guzel tiramisusunu yedik. erken uyuduk, erken kalktık, dağ basında kendimize en olmadık eğlenceleri yarattık! kendimizi 5 dakka videoya cekip, soraki 5 dakkada onu serettik, bole bole kac saati yedik....
sora persembe geldi, hadi artık bi medeniyet gorelim dedik, ipegi aradık biz gelioruz hazır ol dedik, hazır oldu o da, bize otel buldu anında! kendimizden emin programları yaptık, cuma sabahının köründe bavullarımızı yüklenip tren istasyonuna gittik. 9u 5 gece gelmesi gerek tren tabi ki gelmedi! italyada oldugumuzu o anda farkettik! bi senemi sciopero'ya endeksli gecirip bunu bu kadar kısa zamanda unutmus olmama kızdım, kızdık! e napalım napalım, fotoraf cektik bizde....beklerken beklerken, dediler ki,
otobus var torino'ya..kacta?
11 bucukta!
e iyi !
dedik beklicez napalım, gittik dunyanin en uyduruk barına oturup, kave ictik, gelenlerden tırstık, saate baktık,5 saatte 2 saat anca geçti, güldük, ve tabiki fotoraf cektik..otobüs geldi! gökçe git kuyruga gir bende bavulları yerlestirim dedim, baktım gokce onu ve arkası bos olan bi kuyrukta beklerken ben superman hissiyatımla iki bavulu tıktım otobusun icine, 5 saniye icinde! otobus kalktı, biz basladık john mayer dinlemeye! langır lungur vardık torinoya! hadddiiii tren istasyonuna kos o bavullarla!
porta nuovaya nası gideriz?
1den tren kalkıyo!
grazie..
ayyy bilet almadık?
o kadın dolu suna git
porta nuovaya nası gideriz?
bugun porta nuovaya gidemezsiniz ki sciopero var!
araları 1 metre olan 2 kadın tamamen 2 ayrı cevap verince biz 3uncu cevabı bulmak uzree karsı kaldırıma gectik, donduk donduk durduk, sonunda otobusu bulduk, gecti mi orda 1 saat? gecti tabi! bindik otobuse, gittik porta nuovaya.
bologna'ya tren var mı?
sciopero var bugun, milanoya gidin, ordan varsa vardır!
e iyi peki....
kostuk mu milano trenine? kostuk tabi! saat kac oldu? 5 bucuk!
ipek abi biz daha milanodayız?
neee? ahahaha ne kadar azimlisiniz yani.!
tamam abi ordan binerken ararım ben seni..
bindik milano trenine, indik milanoda! kostuk gittik bilet alma makinasina, ne kuyruk ne kuyruk! herkes sanki kacio milanodan! sectik makinadan bileti, para kabul etmez! soktuk kredi kartını, aldık 2 bilet, kostuk gene trene! kosmak nedemek, iki devasa bavulla aşk yapmak demek, ole bole diil!
bindk trene, soktuk bavulları gene bi koseye, oturduk, mecalimiz hayret hala yerinde!
ne dinliyelim?
ayyy bole kıro türkce bişiler calsanaa?
serdar ortac?
aynen!
dinledik dinledik, geldik bologna'ya!
yine bavullar, yine kafamdan kayan sapkam, agrıyan ayaklar ama gururumuz bizden buyuk!
ipeeeeek geldik biz!
otelde bulusalım!
girdik otele, cıktık mı 3 kat? cıktık tabi! aynen banyo, aynen süs püs, dogru yemek!
bresaola'mı yedim, nero d'avola'mı ictim, şık italyanlara kavustum, 2 yıl once her gun yurudugum yollardan gectim! daha ne isterrim ki? biraz daha gurultu, biraz daha muzik!
gittik nu bar'a! ne icelim? kerem japanese ice tea istemisti, onu icicem ben onun icin! ictim mi? ictim tabi! gokce durmaz yerinde, tutturdu ben dans edcem diye, yolda cevirdi kızları,
scusate dove posso ballare?
casamatta?
ok grazie!
gittik casamattaya, ne kalabalık allahım! aldık ickileri, durduk biyerde! orda da cektik fotoraf, orda da eglendik, amele italyanlardan kaca kaca orda da gulduk! oldu mu saat 4? oldu tabi!
ölüydük otel odasına gittimizde, ölü gübü uyuduk! 8e kadar!
kalktık, ben biliorum ya bolognayi, aman oraya da gdelim, ama ordada yielim, dondurma da yielim, kel adamın yerine de gidelim, tezenis'den don alalım, 3 saatte 40 yere ugradık! ayyy tren kacmasın, 12 de trene bindik, donduk milanoya. malpensa shuttle a da bind, vardık havalanına.
kendimize şaştık mı butun bunlardan sora?
şaştık tabi!
ha merak eden varsa, sciopero=grev! italyanların, ciao dan sora en cok kullandıkları ikinci kelime!

No comments: