Monday, February 26, 2007

sonerli bey'le hayatımızda yaptıgımız en manalı konversasyonlardan biridir, paylasmayı bir borc bilirim!


egemuga says:
gülmesene ayıp diil mi
sonerli says:
küsmesene bayık diil mi?
egemuga says:
süslesene kayık diil mi
sonerli says:
ahuaauhuahauh
sonerli says:
dur
sonerli says:
bulucam
sonerli says:
üflesene layık diil mi?
egemuga says:
ay bulamadım dur
kal geldi
sonerli says:
hahuahuauhauhauhauh
sonerli says:
düşmesene ayık diil mi?
egemuga says:
yüklesene yarık diil mi
sonerli says:
hahuauhaeuheauheauhahaaeh
egemuga says:
(nedemekse)
sonerli says:
köklesene atık diil mi?
egemuga says:
sökmesene kazık diil mi?
sonerli says:
dökmesene yazık diil mi
egemuga says:
çökmesene lazımlık diil mi
sonerli says:
çöl desene asık diil mi?
sonerli says:
(çöl desenli bi halı var mesela)
sonerli says:
asılmamış mı bi yere bu
sonerli says:
hauhauhaha
sonerli says:
adana ağzı anladın mı?
egemuga says:
ay cok igrencsin
sonerli says:
sıcak oralar
sonerli says:
aluuuu ayşeee
sonerli says:
çöl desene asik diil mii??
sonerli says:
yok abla asmadım hala
sonerli says:
allh senin belani versin gizz
sonerli says:
hahauhauha
egemuga says:
uzatma
sonerli says:
hauhaehauhae
sonerli says:
peki o zaman ben bidaha uyduriim bise
sonerli says:
çöp kesene kasık diil mi ?
egemuga says:
kök yesene kaşık diil mi?
sonerli says:
ahuauhauha abi işte aptal aptal guluorum
egemuga says:
bende bende
egemuga says:
ahahhahaha
sonerli says:
bok yesene aşık diil mi?
egemuga says:
tok desene kısık diil mi?
sonerli says:
çok kesene takık diil mi?
egemuga says:
sok kefene yatık diil mi
egemuga says:
bu süper oldu
egemuga says:
gurur duyuorum kendimle
sonerli says:
huhehuaehuaehuaehuaehe
sonerli says:
yok edene yazık diil mi
sonerli says:
hahahah yani azrail
egemuga says:
bok dikene kazık diil mi ?
egemuga says:
sok diyene tarık diil mi?
egemuga says:
tarık akandan bahsedioruz burda
egemuga says:
bu diyene de biltis yoresinden
diyen diil de diyene der onlar
sonerli says:
haeuahuheauhae
sonerli says:
aabi duramıyorum kopuyorum
egemuga says:
anladın sen
sonerli says:
dur abi nerde kaldık
egemuga says:
tarıkta
sonerli says:
çok diyene takık diil mi?
egemuga says:
yok diyene yanık diil mi ?
sonerli says:
bok yiyene banık diil mi?
egemuga says:
çat! diyene kırık diil mi?
egemuga says:
(yine biltis farkettiysen)
kat giyene ılık diil mi?
egemuga says:
sat diyene kıllık diil mi?
sonerli says:
at giyene kılık diil mi?
sonerli says:
ah diyerek bayık diil mi?
egemuga says:
nah diyerek ayıp diil mi
sonerli says:
bach dinlemek garip diil mi?
sonerli says:
ahuaehueauh başladm gülmeye yine
egemuga says:
çim çimlemek nanik diiil mi
egemuga says:
oha! çim çimlemek!
huahueahuhaeuaeh
sonerli says:
eueahuaehuaehueah
egemuga says:
hanııımm ben bugun çim çimlicem!
egemuga says:
ahuahuahuahuaü
sonerli says:
ahaeuhaeuh
sonerli says:
durrrrr ölüceem
egemuga says:
ay koptum
sonerli says:
bana bakıolr olm manyak mısın diye
egemuga says:
çim çimlemek nedemek biliosun heralde
egemuga says:
yani çim biçmek
sonerli says:
bit gizlemek bayık diil mi?
egemuga says:
kendimizi astık
egemuga says:
tiz seslemek yanık diil mi
egemuga says:
yanık ses mahiyetinde ibo gibi
ahuahuehaehuahaeah
sonerli says:
pis beslemek yaşıt diil mi?
egemuga says:
mis teklemek taşıt diil mi
sonerli says:
kız keklemek basit diil mi?
sonerli says:
hahuauhauhauha
egemuga says:
bravooooooooo
egemuga says:
egemuga says:
saz beslemek çeşit diil mi?
egemuga says:
hani bahcede çeşit olsun
egemuga says:
saz beslyelim, domates hiyar nane
egemuga says:
demek istio kendisi
egemuga says:
allahım niye boleym ben yaaaaa
egemuga says:
hahuahuahua
sonerli says:
haauhauhauhauuahah
sonerli says:
gaz gizlemek ezik diil mi?
yani osurucak ama osuramıo
gaz gizliyo
egemuga says:
ay onemli biyerdeyim gazımı gizlemem lazım düsüncesi
egemuga says:
bir kelime bir işlem gibi oldu acıklama yapardı ya adamlar orda da her laftan sora
sonerli says:
abi bittim ben
sonerli says:
ahuauhauhah
egemuga says:
uhahuahuahahauahua
sonerli says:
ölüorum
sonerli says:
ageaheuhaeuhaueh
sonerli says:
aehuaehuhaeuhaueaueh
sonerli says:
hasssiktir yaaa
egemuga says:
yapıoruz,
sonerli says:
geberdimmmmmmmmmmmmmmmm
egemuga says:
ay evet
egemuga says:
bende
egemuga says:
ciddi olmmız lazımmmmmm

No comments: