Wednesday, February 28, 2007

TUR GAYDIM!


ve iste, buyuk istek uzerine, sonerli beyliyle yaptıgımız, daha da eglenceli, daha da anlamlı konusmamız. bunun diğerinden farkı her soledigimiz cumlenin mealini de parantez icinde belirtmesidir. saygılar bizden size.


Sonerli says:
bok sıçtım
MUGA says:
bak sictim
Sonerli says:
çak! çıktım..
MUGA says:
cok sictim....
Sonerli says:
yok bıktım!
MUGA says:
tok siktim
Sonerli says:
fok tıktım
MUGA says:
rok yiktim
Sonerli says:
rockinggggggggggg manasında yıkılıyoo
Sonerli says:
rom diktim
Sonerli says:
kafa buldum
MUGA says:
mum diktim o zaman bende
Sonerli says:
kaleye mi?
MUGA says:
kiliseye
Sonerli says:
rum yaktım
Sonerli says:
yani soykırım, rumlara karşıMUGA says:
hahhahaha
Sonerli says:
hauhauhah
MUGA says:
kum tattim
Sonerli says:
kur baktım, dolar 1.43
MUGA says:
sur yaktim
Sonerli says:
hahaha
Sonerli says:
bizanslılar bizemi soluyo bunu?
MUGA says:
ahahahaha evet afferriimmm kaptıın
Sonerli says:
dur yandım!
Sonerli says:
HAHAHAh
MUGA says:
tur sandim!!
Sonerli says:
HYAHAHAH
Sonerli says:
son dakkada gol iptal olmuş
MUGA says:
ahuahuahuahuahuauhahu
Sonerli says:
tut bandım (elinde ekmekle beklerken, tabağı tutan arkadaşa)
Sonerli says:
hepsine bööle açıklama yapalım bundan sonra hahaha
MUGA says:
kut sandim (burak kut sandim ama diilmis)
MUGA says:
auhhahuahuahuauhauhahua
Sonerli says:
ahuahuaeuhaeuhauhaeh
dut sardım
MUGA says:
dut dolmasi mi?
Sonerli says:
evet aynen tatlı tatlı cok guzel olur bilirsin
MUGA says:
bilmem mmmiii
MUGA says:
sut yandim (sutten agzim yandi, yine bitlis yoresine ait bir turkumuz)
Sonerli says:
ahahuahuahu
düt kandım! (arabayla giderken, yandaki arabanın kandırma çabası sonuç verdikten sonra kendi kendine söylenen cümle)
Sonerli says:
haeuhaeuhaeuhae
MUGA says:
allah seni karetsin
MUGA says:
ahuahuauahuahau
Sonerli says:
iyice sıçtık ya ahahahuauhauh
Sonerli says:
en saçma şeylere bile artık acıklama bulucaz yapacak bisey yok
MUGA says:
tut! kaptım
MUGA says:
biri tut dio topu oburu de kaptım dio, amerikan futbolu jargonu
Sonerli says:
put taptım
Sonerli says:
ahahahahauh
MUGA says:
ahuahuahuahuahuauha
Sonerli says:
iskenderunlu putperest bir kesim tarafından söylenir
MUGA says:
yut tatlım
MUGA says:
ahuhahuahuahuaha
MUGA says:
bunu direk yemek yutmakla bagdastıralım
Sonerli says:
heahueahuaehuaehu
Sonerli says:
sewgilisine söylüyo dimi guzelbi kadın
MUGA says:
hahahahah eveett
Sonerli says:
yuh tartım! (son dönemlerde çok kilo alan bir adamın, kilosunu normalden fazla gösterdiğini düşündüğü tartısına karşı yaptığı serzeniş)
Sonerli says:
ahahahuauhahua açıklama, kelimeden daha iyi oldu ahuauha
MUGA says:
nuh kandım! >(nuh peygamebere inanip soradan hayal kırıklıgına ugramıs bir vatandas.......) vatandas yannız
Sonerli says:
HAEUHAUEHUAEHUAHAHE
Sonerli says:
AHUEHEUAHe
Sonerli says:
kul kaydım (o harfini söylemekte zorlanan zihinsel özürlü bir gencin, annesine okul kaydını anlatırken sarfettiği cümle)
Sonerli says:
HAHAUHAHUAHUHUAUHAUHAUHAUHAh
MUGA says:
ahjahuahuahuahuhuahuahua
MUGA says:
aptal yaaaaaa
Sonerli says:
hadi cümle kur hadiiiii
MUGA says:
tul taytım (ü harfi soliyemien biri tülden yapılmıs taytını anlatıo bu cumlenmizde)
Sonerli says:
hmm çok iyi olmadı
Sonerli says:
bence deiştir bunu cok özenti olduu
hmmmmmmmm dul caydım (duldum sora biri evlenme teklif etti amaben son anda caydım )
MUGA says:
dul olarak caymıs oldum
Sonerli says:
dur baydım (artık yapılan işlemden çok sıkılan birinin karşısındakine söylediği cümle)
Sonerli says:
pes edebilirsin
MUGA says:
etmiorum
Sonerli says:
ahahahah
MUGA says:
abi resmen bulamıorum bisi buluorum da kotu gelio
Sonerli says:
dur baydım


tur gaydım!
(gittiği turdaki guide'ı ile dışarı çıkan ve dışarıda gördüğü arkadaşına tur guide'ını tanıştırma cümlesi)

AHAHUEHUAEHUAEHAUEHUAEHUAEHUAEHUAEH
MUGA says:
ahuahuahuahuahuhuahuahua
MUGA says:
işte buuu
Sonerli says:
hhuahuahuauhauah
MUGA says:
ben bu gece birincilgi sana veriorum
Sonerli says:
AHHAHAHUAHUAHUA
Sonerli says:
Sonerli says:
teşekkürler
MUGA says:
bunun ötesine gecemeemememememememememememem
Sonerli says:
hahuahuahuaah
MUGA says:
ahuhuahuahuauhahua
MUGA says:
koptum burdaaaa
Sonerli says:
o zaman ben de tur gaydımla birlikte bi mutfağa gidip yemek ısıtiim
Sonerli says:
ahahahuahuah
MUGA says:
hadi bakm
Sonerli says:
hahahuahuauha
MUGA says:
o gayd olsun sana

No comments: